29 Αυγούστου 2014














Γύρνα το τηλεσκόπιο λίγο πιο δεξιά... 
Εκεί' το βλέπεις; 
Ναι, το Φεγγάρι.
Άκου κι αυτό. 
Κάτι πλάσματα που μοιάζουν με νάνους ζουν στην εκάστοτε σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού.
Αντί για μέσο όρο ζωής 70 χρόνια, έχουν 70 ημέρες και λίγο πριν ξεψυχήσουν, βγάζουν φτερά, κάνοντας ένα εξαίσιο πέταγμα, τραγουδώντας παράλληλα ένα σιγανό, υπνωτικό τραγούδι.
Κάνουν έρωτα μόνο μια φορά στη ζωή τους, η σύλληψη πρέπει να πετύχει αμέσως γιατί δεν ξαναπροσπαθούν και γι' αυτό απειλούνται με εξαφάνιση.
Τα λουλούδια δεν γνωρίζουν πως είναι, αλλά έχουν ένα λουλούδι μέσα τους στην θέση της καρδιάς.
Όταν το λουλούδι αυτό ρίχνει τα πέταλα του τότε τα Alks πεθαίνουν.
Θλίψη δεν γνωρίζουν, αφού στην σύντομη ζωή τους προσπαθούν να είναι ευτυχισμένα. 

Οι θλιμμένοι διώχνονται στο περιθώριο της κοινωνίας των Alks.
Σ' αυτό τα πλάσματα δεν υπάρχει μεγάλο ποσοστό λογικής αλλά αισθημάτων.
Όλες οι γνώσεις σχετικά με τα γύρω τους δεν τους διδάσκονται. 
Τις γνωρίζουν από πριν, κάτι σαν ένστικτο, αφού μια τέτοια διδασκαλία θα ήταν χρονοβόρα.
Συνήθως φωλιάζουν σε σβησμένους κρατήρες και δεν έχουν κανένα κύριο μέλημα απ' τη στιγμή της γέννησης τους.
Παρατήρησες ποτέ το φεγγάρι όταν παίρνει ένα χρώμα κατακόκκινο;
Κάθε κόκκινο φεγγάρι γεννιέται ένα Alk και πεθαίνει ένα άλλο.
Υπάρχουν εδώ και 30 χρόνια, καιρός πολύς αν αναλογιστεί κανείς πόσες γενιές μπορεί να αλλάξουν σ' αυτά.
Λίγο να τα δεις πρέπει τα συναισθήματα σου να είναι πιο ισχυρά από τη λογικά σου.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ τα έχω δει ποτέ μου.
Κι εμένα κάποιος άλλος μου την είπε αυτή την ιστορία. 




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου