19 Μαρτίου 2016






























μ'αρέσουν τα απλά πράγματα. 
μ'αρέσουν οι βόλτες στη παραλία ένα απόγευμα του καλοκαιριού καθώς ο ήλιος βασιλεύει και όλα γύρω του γίνονται ροζ.
μ'αρέσει η ποίηση. 

ίσως και να μην το ξέρεις, αλλά μ'αρέσει.
μ'αρέσει να ακούω μουσική με τα ακουστικά μου όσο πιο δυνατά γίνεται.
μ'αρέσει να μου λένε ότι βλέπουν κάτι όμορφο και τους θυμίζει εμένα.

ένα τραγούδι, μια μυρωδιά.
μ'αρέσει να παρατηρώ. 

εσένα, αυτόν που πέρασε μόλις τώρα, τον ουρανό, μια γάτα που θα δούμε τυχαία στο δρόμο, το φανάρι καθώς περιμένουμε να γίνει πράσινο.
μ'αρέσει να με αγκαλιάζουν σφιχτά λες και φοβούνται πως δεν θα με ξαναδούν. 
μ'αρέσει να χαζεύω τα μάτια των άλλων για ώρα, αφού πιστεύω πως τα μάτια του καθενός είναι ένας ξεχωριστός γαλαξίας.
μ'αρέσει να γελάω δυνατά.
μ'αρέσει να κάνω κοπλιμέντα στους άλλους. 

είναι ωραίο να τους υπενθυμίζεις πόσο όμορφοι είναι κι ας μην το βλέπουν.
μ'αρέσει καμία φορά να είμαι και μόνη μου, κατάλαβε με.
μ'αρέσει να ακούω τους άλλους να μου μιλάνε, να νιώθω πως με εμπιστεύονται.
μ'αρέσει να διαβάζω.

για θέματα ουσιώδη, για τον κόσμο. 
μ'αρέσει ο καφές μου πικρός.
μ'αρέσουν οι πίνακες ζωγραφικής, τα μουσεία, οι συναυλίες.
μ'αρέσει να κοιμάμαι πολλές ώρες, αλλά μ'αρέσει να μένω και άγρυπνη για να μιλήσουμε.
μ'αρέσουν τα ταξίδια και τα ηλιοβασιλέματα. 
μ'αρέσει το φεγγάρι και η αυγή.
μ'αρέσουν τα αστέρια.
μ'αρέσει να με φιλάνε στην πλάτη.
μ'αρέσει να μου χαϊδεύουν τα μαλλιά.
μ'αρέσει να τραγουδάω και ας μην έχω ωραία φωνή. 

πάντα είχα πρόβλημα με το τέλος των κειμένων μου γι'αυτό θα τα αφήνω ατελειω..














































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου